16 Nisan 2015 Perşembe



Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim Uzunca abad Hasköy kazasına tabi Kuru çeşme karyesi re'ayasının takdim eyledikleri bir kıt'a arz-ı halleri mefhumunda re'aya-yı merkume karye-i mezkurede vaki' derbendi muhafaza ve ol-havalide olan köprüleri ta'mir etmek şartıyla derbendci ve köprücü ta'yin olunup cizyeden ma'ada'  a'şar-ı şer'iyyelerin hass tarafına ve maktu'ların dahi kabzına memure  eda eylediklerinden sonra avarız ve nezel ve tekalif-i sa'ire ile ta'addi ve rencide olunmamaları babında yedlerinde olan emr -i alinin te'kidini havi  bir kıt'a emr-i şerif i'ta buyurulmasını tahrir ve istirham iderler kaydı lede's- su'al vech-i muharrer üzre  mu'afiyetlerini mukaddem tarihle yedlerinde olan emr-i ali ikiyüzbeş senesi evahir-i cemaziye'l evvelisinde tecdid olunmuş idüğü derkenardan müsteban olmağla manzur-i adalet-nüşur-i cihan-banileri buyurulmak içün merfu'-ı atabe-i bülend-mertebe-i mülukaneleri  kılındığı muhat-ı ilm-i alileri buyruldukta emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-nimetim efendim padişahım hazretlerinindir
Benim vezirim re'aya-yı mersume yedlerinde olan emr-i ali tecdid oluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder