17 Nisan 2015 Cuma



Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim Der-sa'adette dergah-ı ali yeniçerileri meydanı içinde lahm ta'yinatı verilegelen sekiz aded tomruklardan sarı manol tomruğunda ba-berat-ı ali gedüklü tomrukcu olan Tarandafil veled-i Sebetto nam  zimmi mürd olduğundan zikr olunan tomrukculuk oğlu Dimitri veled-i Tarandafil zimmiye ber-muceb-i şurut tevcih ve yedine mu'tad-ı kadimi üzere berat-ı alişan i'ta buyrulmasını yeniçeri ağası kulları arz etmiş ve kayd u nizamı keyfiyyeti su'al olundukta tomrukculuk-ı mezkur ba-berat-ı ali halik-i mersumun üzerinde olduğu ve bu makule mu'afiyyeti müstelzem hizmetlerin mahlulden intikali ve ol-vechile berat i'tası mutlaka irade-i seniyye-i mülükaneleri suduruna mütevakkıf idüğü derkenar olunmuş olmağla arz-ı mezkur manzur-ı me'ali-mevfur-ı şehr-i yarileri buyrulmak içün arz u takdim kılındığı muhat-ı ilm-i alileri buyuruldukta emr u ferman şevketlü kerametlü  kudretlü veli- ni'metim padişahım hazretlerinindir 
Benim vezirim
Yeniçeri ağasının arzı mucebince halik-i mersumun oğluna tevcih olunub yedine mu'tad üzere berat virile 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder