17 Nisan 2015 Cuma


Şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli- ni'metim efendim 
Yenikapu haricinde kâin kibar-ı meşayih-i kiramdan Merkez Efendi kaddesallâhu sirruhü'l- azîz tekyesi şeyhi Ahmed Efendi da'ileri ve sa'ir fukara ve dervişan 
Bab-ı alilerine bir kıt'a arz-ı hal takdimiyle me'alinde İstanbul Gümrüğü  malından ba-mukabele-i nan yevmi yüz yirmi sağ akçeye mutasarrıf ve tekye-i mezkurede sakin sıgalı Aşık Hasan bi-lâ veled fevt olmuş olduğundan vazife-i mezkure mahlulünden tekye-i merkume fukarasına ayende vü revendegan ve acezeye nan-ı aziz bahası olmak üzre sadaka vü ihsân buyrulmasını niyaz ve istid'a etmiş ve kaydı ve şürût-i lazımesi ba'de'l-ihrac muktezası lede's-sual bu misillü emvâl-i mukata'at-ı miriyyeden vezayife mutasarrıf olanlardan biri fevt oldukda evlad ve zevce ve vâlideynine nısfı ve ecnebiye ikişer akçe ihbariyyesi tevcih ve kusuru hazine-mande olunmak şürutundan olub ancak istid'a olunduğu vechile tanzimi mücerred irade-i seniyye ve mübarek hatt-ı hümayun-ı inayet-makrun-i şahaneleri sünuh ve suduruna muhtac olduğu der-kenar olunmuş olmağla manzur-ı me'ali-mevfur-ı mülukaneleri buyrulmak içün arz u takdim kılınmağın tekye-i mezkure şeyh ve fukarasının istid'a ve niyazları hususunda ne vechle irade-i mekarim-ade-i cihanbanileri sünuh ve sudur buyrulur ise emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü velî ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir
Benim vezirim
Bu misillu şeylere müsa'ade iktiza etmez şurut mucibince hazine-mande oluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder