17 Nisan 2015 Cuma


Şevketlü kerâmetlü mehâbetlü kudretlü veli ni'metim efendim 
Silistre Valisi Mehmed Selim Paşa kullarının bu def'a varid olan ka'imesi me'alinde müşarun-ileyhin sarraflık hizmetinde olub bundan akdem ba'zı cünhaya mebni Rodos ceziresine nefy olunmuş olan Markar oğlu Begos zimmi ile derkar olan ahz u i'ta ve muhasebesi ala halihi kalub el-haletü hazihi iltizamat-ı deruhdesi vaktinin hululü ve mersume külliyetlü deyni olmak cihetiyle umuruna sekte iras etmemek içün mersumun her ne kadar cürm ü kabahati vaki' olmuş ise afv ü ihsan buyrularak ıtlakı hususunu iltimas ve inha etmekle verilen ferman kaydı su'al olundukda mersum kendü halinde olmayub mücerred icra-yı garaz içün milletinin esafilini tahrik ile hilaf-ı resm ra'iyyet-i patrikhaneyi basdırmak misillü harekat-ı na-becaya ibtidarına bina'en şeref-yafta-i sudur olan hatt-ı hümayun-ı şevket-makrun-ı şâhaneleri mucebince geçen sene evahir-i zilhiccesinde li-ecli't-te'dîb Rodos ceziresine nefy ü iclâsı babında emr-i ali sadır olmuş ve mersum menfasına vusul birle meks ü ikamet etdirildiğini mübeyyin varid olan i'lâm mazmunu kaydı balasına şerh verilmiş idüğü divan-ı hümayunları kaleminden derkenar olunmuş olmağla ka'ime-i mezkur manzur-ı me'ali-mevfur-ı mülukaneleri buyrulmak içün arz u takdim kılındığı muhat-ı ilm-i alileri buyruldukda emr u ferman şevketlü kerametlü mehabetlü kudretlü veli-ni'metim efendim padişahım hazretlerinindir
Benim vezirim 
Müşarun- ileyhin iltiması vechile sarraf-ı mersum afv ü ıtlak oluna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder